در مرحله 4 نارسایی کلیه و نفروپاتی IgA چه مدت می تواند زندگی من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در مرحله 4 نارسایی کلیه و نفروپاتی IgA چه مدت می تواند زندگی من

در مرحله 4 نارسایی کلیه و نفروپاتی IgA چه مدت می توانم زندگی می کنند؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند می تواند امید به زندگی از بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار وجود دارد، این عوامل شامل سن و وضعیت بیماری اما به طور عمده عامل درمان شما انتخاب می کنید.

مرحله 4 نارسایی کلیه به این معناست که بیش از 70٪ عملکرد کلیه از بین رفته است، بنابراین بیماران باید به دنبال کمک از درمان های جایگزینی کلیه، دیالیز و پیوند دو درمان متداول است. هر دوی آنها می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر.

چه مدت می تواند زندگی می کنند با کمک دیالیز بیمار است؟

به طور کلی، دیالیز می تواند 2-5 سال دیگر برای مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را فعال کنید. اما برای کسانی که در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، آنها ممکن است می تواند در این مرحله برای سال بدون پیشرفت به نارسایی کلیه باقی بماند.

چه مدت می تواند زندگی می کنند با کمک پیوند بیمار است؟

در واقع، پیوند موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه است، اگر مردم می توانند پیوند موفقیت، آنها ممکن است مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اما نه همه مردم می تواند نامزد پیوند.

در واقع، به جز این دو روش رایج، طب میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید طول عمر بیمار بیماری کلیوی طولانی. علاوه بر این، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند، چه چیزی بیشتر، آن را مناسب برای همه مردم است.

در یک کلام، اگر درمان نشود ممکن است به اورمی در یک زمان کوتاه سقوط است، اما اگر شما اعمال را، پیش آگهی متفاوت خواهد بود.

از بالا ما می توانید ببینید که چه مدت می تواند مرحله 4 کلیه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA شکست زندگی می کنند به طور عمده در درمان آنها را انتخاب کنید بستگی دارد. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست و یا شما می توانید با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین چت. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: پیش آگهی و IgA، مرحله 4 نارسایی کلیه، نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: